HTML

Feláll az ész

Közéleti magánvélemény a mindennapi hülyeségekről

Friss topikok

  • s: @apanna: Ez jó. Azért fizessek megamnak orvost, mert te fidesz buzi vagy? Baszod, te teljesen hüly... (2013.08.30. 11:35) Maradjon csak Orbán !

Címkék

Maradjon csak Orbán !

2013.08.28. 20:26 balansz

A baloldalon mindenki azt mondja, hogy Orbánt csak összefogással lehet legyőzni, ami valószínűleg igaz is.

Én viszont azt kérdezem, hogy le kell győzni ? Pontosabban fogalmazva: van-e értelme legyőzni ?  Tételezzük fel, hogy győz egy baloldali összefogás.Milyen országot vesz át ?  Milyen mozgástere lesz ? Mire számíthat ?

- A 2/3-s törvényekkel a FIDESZ  teljesen leszűkítette az új kormány mozgásterét, tiszta jogállami eszközökkel kétséges, hogy ez a helyzet megszüntethető.

- Az intézményrendszert teljes egészében elfoglalta a FIDESZ, és emberei a következő ciklusban végig ott ülnek majd a helyükön. Fő feladatuk pedig az lesz, hogy ott tartsanak be az új kormánynak, ahol csak tudnak.

- Az Orbán kormány egyik trükkje az volt, hogy a  problémákat nem megoldotta, hanem áttolta a következő évekre, azaz a jövőt élte fel. Csak néhány példa: nyugdíjügy, egészségügyből és oktatásból kivont források, diákhitel 2,  devizahiteles árfolyamgát, stb.

- Egy új kormánynak azonnal kellene valamit kezdenie az ország legsúlyosabb gondjaival, a munkanélküliséggel, a szegénységben élőkkel, és a közbiztonsággal. Ehhez viszont pénzre, sok-sok pénzre lenne szükség, ami meg köztudottan nincs.

- Mindehhez lesz egy demagóg, hazug ellenzék, a maga jól mozgósítható bázisával. Megint négy év utcai cirkusz, kukákat gyújtogató békés tüntetőkkel, hídfoglalókkal. Kellemes négy év lesz !

Szerintem mindebből az következik, hogy az Orbán rendszert akkor  lehet l leváltani, ha  tömegek mutatják meg, hogy az ellenzék mögött állnak, ha az ellenzék támogatottsága olyan erős lesz, hogy nemcsak győzni tud, hanem le tudja rombolni az egész FIDESZ hálózatot is. Hogy mi lesz addig ?  Semmi, tűrünk, mint a birkák.

243 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://felallazesz.blog.hu/api/trackback/id/tr95475173

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Melyik ellenzéki miniszterelnök-jelöltnek örülne jobban a fideszes tábor? 2013.08.29. 15:09:09

. A Nézőpont Intézet megkérdezett ezer jobboldali szavazót, Bajnai Gordon, vagy Mesterházy Attila jelölése képviselné jobban a kormányoldali választói akaratot. A jobboldali pártszimpátiával rendelkező válaszadók megkérdezésével készült reprezentatív...

Trackback: A Nap, Amikor Mesterházy Attila Segget Csinált A Szájából 2013.08.29. 15:08:30

. Öt nap alatt változott vissza a határozott, eltökélt, magabiztos férfi farok csóválta kiskutyává, akarom mondani, Bajnai Gordon játékszerévé. Pedig már kezdtünk örülni, hogy végre felnőtt a feladatához. Pedig Szanyi kapitány még osztályharcot is h...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kesztió · http://szabadter.wordpress.com/ 2013.08.29. 14:23:49

Ezért kell a Kétfarkúakra szavazni, hogy józan, normális hang is legyen az országgyűlésben.

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.08.29. 14:31:01

Értsétek már végre! A magyar nép nem kér a balliberális pofátokból.

ursus artos 2013.08.29. 14:31:28

"Milyen mozgástere lesz ? "
Most már tág. 2010-ben volt szűk.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.29. 14:33:53

@kesztió: Így van, viccországnak viccpártot!

kissiú 2013.08.29. 14:35:18

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Nem vetted észre, hogy pont nem a kormányváltást reklámozza ez a poszt?

s 2013.08.29. 14:35:51

"- A 2/3-s törvényekkel a FIDESZ teljesen leszűkítette az új kormány mozgásterét, tiszta jogállami eszközökkel kétséges, hogy ez a helyzet megszüntethető."
Akkor majd nem jogállami eszközöket fognak alkalmazni. Példa akad rá bőven.

"- Az intézményrendszert teljes egészében elfoglalta a FIDESZ, és emberei a következő ciklusban végig ott ülnek majd a helyükön. Fő feladatuk pedig az lesz, hogy ott tartsanak be az új kormánynak, ahol csak tudnak."
Ki lesznek baszva onnan. Ebül szerzett jószág ebül vész el.

"- Az Orbán kormány egyik trükkje az volt, hogy a problémákat nem megoldotta, hanem áttolta a következő évekre, azaz a jövőt élte fel. Csak néhány példa: nyugdíjügy, egészségügyből és oktatásból kivont források, diákhitel 2, devizahiteles árfolyamgát, stb."
Ezért felelősségre kell vonni MOST. Az nem megoldás, hogy hagyjuk a faszba az egészet.

"- Egy új kormánynak azonnal kellene valamit kezdenie az ország legsúlyosabb gondjaival, a munkanélküliséggel, a szegénységben élőkkel, és a közbiztonsággal. Ehhez viszont pénzre, sok-sok pénzre lenne szükség, ami meg köztudottan nincs."
Nem csak pénzkérdés ez. Elhatározás és szakértelem a kulcsa ennek is.

"- Mindehhez lesz egy demagóg, hazug ellenzék, a maga jól mozgósítható bázisával. Megint négy év utcai cirkusz, kukákat gyújtogató békés tüntetőkkel, hídfoglalókkal. Kellemes négy év lesz !"
Börtönbe velük! orbán háza előtt például miért nem lehet most gyülekezni? Annak a háza előtt, aki szétbaszta az egész országot? Ez így rendben van?

s 2013.08.29. 14:37:07

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Menjél már el a kurva anyádba, bazdmeg. Nekem itt ne ugass, orbán összes faszságát nekem kell kifizetni.

Anticommunist Hungarus 2013.08.29. 14:40:30

Megint egy soros pénzből finanszírozott izzadtságszagú poszt.
Anyátok picsáját váltjátok le nem a Fideszt!
A Fideszt a Jobbik fogja majd váltani, sajnos még nem 14-ben, legelőbb 18-ban.

Sexual Harassment Panda 2013.08.29. 14:43:26

@Anticommunist Hungarus: Persze.
Az új választási törvény az olyan pártoknak a legroszabb mint a jobbik.
Majd meglátod jövőre.Nem sokan lesznek a parlamentben.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.29. 14:43:37

Remek lenne megint egy bal-lib kormány,nagyon kéne:
-negatív 9% gdp
-államcsőd
-gyermekek kötelezően nem-semleges nevelése ovodás kortól
-mindent tiltani és kordonozni
-cigányoknak ingyen píz és segílyke,cserébe nem kell közmunka sem
-20e forintog bármit lophatnak a cigók,mert nem büntethető
-buziparádék

the list can go on

konrada 2013.08.29. 14:45:24

Igaza van a posztírónak. Amikor egyenlőre az alternativa Mesterházy-Bajnai, maradjon.

desohun 2013.08.29. 14:45:29

én jobban élek mint 4 éve haver ;)

s 2013.08.29. 14:51:11

@Mikóka Kálmán:

"-államcsőd"
Ne kapkodd el! Még nem láttál mindent . . .

"-mindent tiltani és kordonozni"
Igaz, elég a Cinege utcát. A többi le van szarva.

"-cigányoknak ingyen píz és segílyke,cserébe nem kell közmunka sem"
orbán cigány. Ennél tovább én nem is mennék.

"-20e forintog bármit lophatnak a cigók,mert nem büntethető"
Ezt a vajdád túlteljesítette. 3000 milliárd huf nyugdíjvagyont lopott el.

"-buziparádék"
Az egész szájbabaszott parlament egy kurva nagy buziparádé. Tehát ez adva van.

Gyingizik 2013.08.29. 14:51:11

@Mikóka Kálmán: Mi minden lenne még! MINDEN nemzeti ünnepre nemzetgyalázó színmű, a határon túli magyarok pedig megint "románok", "szerbek", "jugoszlávok", vagy "szlovákok" lennének. "Könnyű" drogok legálisak. A down kóros együtt tanul a matekzsenivel, nincs osztályozás a sulikban. Állami pénzen tömjük a multikat bankokat (állami támogatás). A kis értékű lopás nem lesz büntetve (ők szegény megélhetési bűnözők). Felvesszük az IMF hitelt. A Nemzeti bankot megint a Wall Streetről fogják irányítani. Nem nyugdíjemelés, tanári béremelés, hanem 25%os nyugdíjcsökkentés, elbocsátás. Újabb és újabb holocaustfilmek, amelyben a magyar bűnösebb, mint a Waffen SS. stb.

funfun 2013.08.29. 14:51:26

@kissiú: Nem, nem veszi észre az 1 bites agyával. @Anticommunist Hungarus: A poszt írója dollármilliókat kapott ezért a posztért. Gyere át te is a judeobolsevik-libsibibsi oldalra, és dőlni fog a lé, hidd el. Én is karakterszám alapján kapom a fizetésem, azért írok ennyit. Már most járhatok vagy tízezer dollárnál. Ha ezen az oldalon betegre keresed magad a kommentjeiddel, fogadhatsz egy tanárt, aki megtanít a helyesírásra, konkrétan a vessző használatára. És akkor nem lesz ennyire gáz, hogy nem tudsz magyarul állítólagos magyar létedre. És inkább anyánk picsája, neked meghagyjuk az apát faszát, te azt szopogasd, látens homofób buzzancs.

Anselmo 2013.08.29. 14:52:02

Még egy ilyen országban is van tere a baloldali politizálásnak, és lesz is mindig tere, amíg lesz mit ellopni.

Netuddki. 2013.08.29. 14:55:39

Mi van, mostanában a blog.hu-t ellepték a zsidózó, cigányozó, tetves, tolvaj, orbánista balfaszok?

Kivlov 2013.08.29. 14:56:41

maradjon bizony. semmi szükség nincs arra, hogy megint felqrják az SZJA kulcsait, hogy aztán szétosztogassák más tisztességesen megkeresett pénzét a sok naplopó között.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.29. 14:57:02

@s: Nocsak,cigányozik a bal-lib patkány?Azthittem az csak a nácik szokása!Ha!

@Gyingizik: Pompás lenne,amolyan igazi européer, demokrata és jogállami!

Conchobar 2013.08.29. 14:57:37

"Mindehhez lesz egy demagóg, hazug ellenzék, a maga jól mozgósítható bázisával" - De szerencsére most sokkal különb ellenzék van. Például hatalmas ricsaj volt, hogy oda a sajtószabadság, nyakunkon a cenzúra. Ehhez képest a 'cenzúra' területén egyetlen említésre méltó dolog történt: elhunyt Szalai Annamária, és helyére másik személy került. Dehát végülis az ellenzéknek az a dolga, hogy keresztbe feküdjön a kormány előtt

2013.08.29. 14:58:06

"Megint négy év utcai cirkusz, kukákat gyújtogató békés tüntetőkkel, hídfoglalókkal."
na ez legalább nem lesz, a fradisták épp most rágnak be a fideszre, a többi igaz

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.29. 14:58:46

@kovi1970: Közel 50 évesen tényleg arra élvezek,hogy orbánozol egész nap név kélkül egy blogon?Mert egy értelmes kommented még nem volt,az tuti.Tetves komcsi szarzsák

röf 2013.08.29. 15:02:58

@Anselmo:
"Még egy ilyen országban is van tere a baloldali politizálásnak, és lesz is mindig tere, amíg lesz mit ellopni."

Milyen baloldali politizálásnak?
Nincs itt baloldal, csak egy balfasz kommunista maradék.
Az öregebbje járókerettel mozog, a fiatalabbja meg sehogy, mert börtönben van.
Van továbbá egy húsosfazék után epekedő libsi brigád, akik szivesen visszatérnének, mert már kurvára unják a maceszpörköltet.....

2013.08.29. 15:03:49

Maradjon Orbán, mert még lehet rontani a forinton--most 307-ft, az ejró, és még van mit ellopni, a haveroknak , a seggnyalóknak és közben orditani, a mellet téglával, idomkővel verni, hogy ez a keresztényi értékrend és a keresztényi erkölcs ennek a kurmánynak, vezetőinek és hű talpasainak !
De közben zengjen a hajrá Magyarország, hajrá Magyarok !

Dolgozónép 2013.08.29. 15:03:51

Ebből a kommentsorból töb tudományterületen is eredeti (nem smittelt) disszertációt lehet írni,úgymint: szociográfia, pszichológia,pszichiátria. Pont azért tudnak a bűnözők uralkodni (hazudják bár magukat akár jobb, akár baloldalinak), mert az emberek egymást rugdossák őhelyettük.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.29. 15:04:42

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.

2013.08.22. óta tag.

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása

Ne etesse senki ezt a szar fizetett provokátort!

konrada 2013.08.29. 15:05:29

@Conchobar:
"Mindehhez lesz egy demagóg, hazug ellenzék, a maga jól mozgósítható bázisával"

Olyan már most is van.;))

Conchobar 2013.08.29. 15:06:11

"négy év utcai cirkusz, kukákat gyújtogató békés tüntetőkkel, hídfoglalókkal." - Az már igaz, hogy tesze-tosza, tüntetni Felcsútra buszozó, ám onnan szó nélkül távozó vezérért nem szívesen gyújtanana kukát az ember

willdattaa 2013.08.29. 15:06:27

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

@s:

Az MSZP által felhalmozott irdatlan nagy államadósságot nekünk az egyszerű népnek kell kamatostul visszafizetni, nem lenne egészséges ha a komcsik mégegyszer olyan helyzetbe kerülnének hogy további államadósságot halmozhassanak fel.

www.mnb.hu/Root/Dokumentumtar/MNB/Statisztika/mnbhu_statisztikai_idosorok/mnbhu_nemz_modsz_idosorok090107/adossag_hu.xls

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:LSWG0s3JGXMJ:www.mnb.hu/Root/Dokumentumtar/MNB/Statisztika/mnbhu_statisztikai_idosorok/mnbhu_nemz_modsz_idosorok090107/adossag_hu.xls+http://www.mnb.hu/Root/Dokumentumtar/MNB/Statisztika/mnbhu_statisztikai_idosorok/mnbhu_nemz_modsz_idosorok090107/adossag_hu.xls&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

Államháztartás nem konszolidált adóssága
2002Q2 (2002 2. negyedév) 8,919.3 (milliárd forint)
2010Q2 (2010 2. negyedév) 22,395.8 (milliárd forint)

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

fvipera 2013.08.29. 15:06:42

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: tényleg menj a kurva anyádba. ugye nem kell indokolnom, miért is.

funfun 2013.08.29. 15:07:21

@röf: kikérem magamnak a nevükben a balfasz kommunista maradék kifejezést: Pintér elvtárs, Kövér elvtárs, Hoffmann elvtársnő, Szűrös elvtárs, Pozsgai elvtárs, Harrach elvtárs, és a többiek.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.29. 15:07:25

@Anticommunist Hungarus:

Anticommunist Hungarus 0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt

2013.06.18. óta tag.

Kérem, ne etesse senki ezt a közpénzböl fizetett provokátort!

konrada 2013.08.29. 15:08:04

@jános515: "most 307-ft, az ejró"
A francnak veszed a legdrágább váltónál!;)

fvipera 2013.08.29. 15:08:18

@willdattaa: mennyi a konszolidált adósság ugyanebben a két időszakban?

Netuddki. 2013.08.29. 15:08:23

@Mikóka Kálmán: Qrva anyádat te komcsi orbánfarturkász! Azért kedélyesen elbeszélgettünk...

Látom nemrég regisztráltál és ezzel a nickkel sem leszel hosszú életű:

"Mikóka Kálmán 0 bejegyzést írt és 66 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2013.08.19. óta tag."

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.29. 15:08:41

@Mikóka Kálmán:

Mikóka Kálmán 0 bejegyzést írt és 66 hozzászólása volt

2013.08.19. óta tag.

Kérem, ne etesse senki ezt a közpénzen fizetett provokátort!

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.29. 15:09:55

@konrada:

"Amikor egyenlőre az alternativa"

Javaslom, tanulj meg írni!

Anselmo 2013.08.29. 15:11:34

@röf: úgy látszik, nem jött le elég jól az irónia a kommentemből.

willdattaa 2013.08.29. 15:11:37

@fvipera:

A nem konszolidálttal tartozik az ország, azt kell leperkálni, az után ketyeg a kamat.

erol 2013.08.29. 15:12:54

@Kivlov: Most így jobb, hogy a "naplopók" pénzét osztogatják szét a profi naplopók között?

szonár 2013.08.29. 15:13:13

Valamivel vigazstalnia kell magát az ún. elelnzéknek. :)

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.29. 15:14:30

@kovi1970: @Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott: Ez az új divat nyugger komcsik között,hogy rákattint a nickre és copy-pasteli a hozzászólások számát?Nem is csoda,hogy szarházy ati seggét nyaljátok ennyi ésszel

kardinális 2013.08.29. 15:15:30

Egy FIDESZ szolgával a jegybank élén semmit nem tudna csinálni egy másik kormány. Orbán emberei olyan mélyen beépültek, hogy lehetetlen lenne kormányozni egy ma még ellenzéki pártnak. Ez ennyi volt. Egyetlen egy módszerrel lehet új kormányt állítani, de az az erőszakot nem mellőzi. Mellesleg MSZP meg ne kerüljön kormányra! Már rég be kellett volna tiltani a pártot, az "ősöket" pedig rács mögé kellett volna dugni.

fvipera 2013.08.29. 15:15:34

@willdattaa: megadhatnád a konszolidáltat, elmondom miért: a felvett IMF hitel egy jó részét nem használta feé a kormány, ezért elhelyezte azt az MNB-nél (növelve a tartalékot). Ami a nem konszolidált adósságot növeli, de a konszolidáltat nem. Igazad van, vissza kell adni, de a megnövelt tartalékból lehet visszaadni. Furcsa egy helyzet, látszólag igazad van, mégis hazudsz. Ez működő stratégia pl. egy írástudatlan B-középben, de máshol inkább égő.

konrada 2013.08.29. 15:16:09

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott:
Köszike a tanácsot! Amíg csak abban van a témában véleménykülönbségünk, hogy az i rövid, vagy hosszú, az belefér, elvégre nem vagyok én sem tökéletes.;))

röf 2013.08.29. 15:17:47

@Anselmo:
De, azzal semmi baj:)
Csak továbbgondoltam....

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.08.29. 15:20:20

@s:

Orbán nem cigány. Orbánt sosem nevezték Orsósnak. OV-t Orbán Viktor Mihály néven anyakönyvezték, Orbán apai nagyapját is Orbánnak hívták. Ő egyébként honvédként szolgált a második világháborúban a keleti fronton.

Ezen a képen Orbán szülei, Sipos Erzsébet és id. Orbán Győző láthatók. Fehér, református parasztemberek:

i.imgur.com/JrKnXWH.jpg

willdattaa 2013.08.29. 15:21:20

@fvipera:

Az államháztartás konszolidált adóssága ugyanazon két időpont közötti növekedése ugyanakkora a komcsik kormányzása idején mint a nem konszolidált:

www.mnb.hu/Root/Dokumentumtar/MNB/Statisztika/mnbhu_statisztikai_idosorok/mnbhu_nemz_modsz_idosorok090107/adossag_hu.xls

webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:LSWG0s3JGXMJ:www.mnb.hu/Root/Dokumentumtar/MNB/Statisztika/mnbhu_statisztikai_idosorok/mnbhu_nemz_modsz_idosorok090107/adossag_hu.xls+http://www.mnb.hu/Root/Dokumentumtar/MNB/Statisztika/mnbhu_statisztikai_idosorok/mnbhu_nemz_modsz_idosorok090107/adossag_hu.xls&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

Államháztartás nem konszolidált adóssága
2002Q2 (2002 2. negyedév) 8,919.3 (milliárd forint)
2010Q2 (2010 2. negyedév) 22,395.8 (milliárd forint)

Államháztartás konszolidált adóssága
2002Q2 (2002 2. negyedév) 8,602.8 (milliárd forint)
2010Q2 (2010 2. negyedév) 22,120.8 (milliárd forint)

Kivlov 2013.08.29. 15:21:49

@erol:
Nem jobb. Még jobb lenne, ha a segélyezést szinte teljesen megszüntetnék. Dehát, ez az "állami gondoskodás mekkájában" utópia...

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.08.29. 15:22:27

@s:

Orbán nem cigány. Orbánt sosem nevezték Orsósnak. OV-t Orbán Viktor Mihály néven anyakönyvezték, Orbán nagyapját is Orbánnak hívták. Ő egyébként honvédként szolgált a második világháborúban a keleti fronton.

Ezen a képen Orbán szülei, Sipos Erzsébet és id. Orbán Győző láthatók. Fehér, református parasztemberek:

i.imgur.com/JrKnXWH.jpg

Conchobar 2013.08.29. 15:22:30

"az ellenzék támogatottsága olyan erős lesz, hogy nemcsak győzni tud, hanem le tudja rombolni az egész FIDESZ hálózatot is" - Itt van valahol a kutya elásva. Hogy tudniillik az ellenzék minden energiáját és figyelmét leköti az, hogy a Fidesz helyébe furakodjon. A magyar választókra, a magyar választók igényeire, nézeteire már nem marad energiája

Mérges 1234 2013.08.29. 15:22:57

Azt is észre kellene venni sokaknak, hogy attol, hogy az MSZP és a Bajnai fle csapat fos, még a Fidesz nem lesz jó.

Szóval szerintem a liberalizmusnak nem csak az elborult keresztény konzervatizmus az egyetlen alternatívája.

Valami hózan hang kellene, az viszont tény, hogy ez nem a baloldalon van.

Eredmény, 2014 után mindeképpen szarban leszünk, hacsak nem indul be valamiféle gazdasági növekedés, és ha csak nem fog a Fidesz kicsit értelmesebben visszafogodtabban kormányozni.

Conchobar 2013.08.29. 15:24:49

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: "Ezen a képen Orbán szülei, Sipos Erzsébet és id. Orbán Győző láthatók. Fehér, református parasztemberek" - Te, ez a nagymama, avval a különös orrával, nem néz ám ki túl reformátusnak

erol 2013.08.29. 15:25:41

"Orbán nem cigány. Orbánt sosem nevezték Orsósnak."
Nyomós érv!

Kim Jong Un 2013.08.29. 15:26:20

Nyugi, gyerekek maradni fog az orban, nem is keveset meg. 8 evet tuti, aztan jon a Jobbik. Akkor vegre - ha meg el majd az a szemetlada - megy a boszme a sittre.

laci_52 2013.08.29. 15:27:30

"Orbánt csak összefogással lehet legyőzni"

'14-ben még úgy sem, '18-ban talán.

Innentől kezdve a poszt többi része fikció, nem kell vele foglalkozni.

Monsieur 2013.08.29. 15:28:15

..sajnos a cikk kb.igazat állít..

Melchi Zadok 2013.08.29. 15:28:29

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr0.: értsd meg te is baromarcú, az emberek többsége se nem bal, se nem liberális de benneteket, mocskos kommunista gazembereket úgy utálja, mint varjú a rohadt tököt.

Balt 2013.08.29. 15:28:51

@kovi1970: "zsidózó, cigányozó, tetves, tolvaj, orbánista balfaszok?"

El, ráadásul mindegyik orbánfóbiás. :)

konrada 2013.08.29. 15:28:55

@fvipera:
Na ez is igaz.
...mondjuk azért zavart be nálam, mert a két váltópártról annyi mindenben hasonló, egyenlő...;))

fvipera 2013.08.29. 15:29:12

@willdattaa: azt hiszem, bonyolultan fogalmaztam. sajnálom.

Kim Jong Un 2013.08.29. 15:30:20

@Melchi Zadok: ha a tobbseg valoban utalja a fideszt es a jobbikot, akkor a valasztas el fog menni nekunk. HA viszont megint toronymagasan nyer a fidesz, es a Jobbik akkora lesz mint az mszp, akkor hulyesegeket beszelsz, mert az emberek TOBBSEGE titeket libasokat utal mint a szart, es annyit tehettek, hogy ujra 4 evre befogjatok a mocskos pofatokat!

Melchi Zadok 2013.08.29. 15:31:22

@Melchi Zadok: "Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban"

vajon melyik agyalágyult szektatudatú barom fideszes csinált új nicket?

willdattaa 2013.08.29. 15:31:38

@fvipera:

Azt hiszem hiába erőlködsz, az mnb.hu még a gyurcsányista Simor András idején közzétett adatsorát nem tudod kétségbe vonni.

Balt 2013.08.29. 15:31:38

@jános515: De legalább 4 évre megint csendben lesz a "vesszen Magyarország!" kórus.

fvipera 2013.08.29. 15:31:58

@Mérges 1234: a beruházási ráta 16% a GDP arányában, ami az újrapótlást sem fedezi. a ma hiányzó beruházások a holnap növekedését rombolják. ergo nem lesz növekedés a következő években.

Melchi Zadok 2013.08.29. 15:33:16

@Kim Jong Un: az emberek többsége kormányváltást akar és mi nem akarjuk se mesterházyékat se orbánt.

mondták már, hogy az életedet egy szar fekete-fehér tévén nézed?

lobaszopiatej 2013.08.29. 15:37:51

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: "Értsétek már végre! A magyar nép nem kér a balliberális pofátokból. "

Mint amilyen a fidesz + mszp.

Pop40 2013.08.29. 15:38:19

Nem lesz már ezzel gond.

index.hu/belfold/2013/08/29/kulon_indul_bajnai_es_mesterhazy/

Ezzel kellett volna kezdeni. Aki Bajnait akarja, leszavaz rá, aki Mházyt, az meg rá. A sok fideszes féreg meg nem fogja torzítani a képet, hacsak nem fognak kicseszésből Vitya segglyuka helyett Mházyra szavazni, hogy Bajnait szivassák. :DD

@Kim Jong Un:

Persze, hogyne. És kétharmaddal nyer a jobbik, egyharmad meg marad a fidesznek, mi?:DDD

Nem lenne szabad a délután közepén ilyen szinten fogyasztanod a tudatmódosító szereket.

@Mérges 1234:

"és a Bajnai fle csapat fos"
Mitől is az?

konrada 2013.08.29. 15:41:25

@Mérges 1234:
Na ez az, amitől nem kell félnünk. Messze nincs vége a világválságnak, s ha közel keleten háború lesz...

Balt 2013.08.29. 15:43:16

@Pop40: Attól, hogy semmi esélye bejutni, mint ezt a "leendő koalíciós partner" (lol) is látja...

index.hu/belfold/2013/08/28/nyilt_haboru_johet

Szocialista forrásunk arra hívta fel a figyelmet, ők egyébként semennyire sem hisznek abban, hogy az Együtt 2014-PM meg tudná ugrani a 10 százalékos küszöböt, amennyiben külön listán és pártszövetségként indulnak a választásokon. Egy ilyen forgatókönyv esetén tehát Bajnaiék nem csupán riválisaivá válnának az MSZP-nek, de a szocialisták kalkulációi szerint még a kormányváltás esélyét is lenulláznák.

Forrásunk nyomatékosan úgy fogalmazott, ebben az esetben egészen biztosan nem fognak kesztyűs kézzel bánni az Együtt 2014-gyel: ha a választási győzelem érdekében nem tudnak szövetséget kötni velük, akkor nem marad más lehetőségük, mint hogy a szavazóikat próbálják majd megszerezni.

De ez se rossz: :))

index.hu/belfold/2013/08/29/kulon_indul_bajnai_es_mesterhazy

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.08.29. 15:45:40

@funfun:

Ezen a jó minőségű képen meg Orbán apja látható + a Viktor. Orbán apja fehér ingben létható:

www.hir24.hu/Root/Shared/Pictures/2013/04/25/orban-viktor-orban-gyozo(1).jpg

Peetee 2013.08.29. 15:47:57

Úgy érted, hagyjuk beledőlni a saját kardjába?
Had nyerjen, hiszen úgysem tud majd érdemi változást felmutatni, sőt a saját maga által kreált problémákkal (felélte a jövőt) is küzdenie kell?

Nem elképzelhetetlen, nem rossz gondolat!

gazoló 2013.08.29. 15:49:28

Tényleg elgondolkodtató alternatíva fidess-ellenieknek a bojkott...

2013.08.29. 15:50:05

kell egy törvényt hozni, hogy a kétharmados törvények voltaképp felesek, oszt csoki

aztán elő kell venni Budai érvelését:

kit büntetnek meg, ha nem tartja be a szabályokat, az állam az államot?

burt lancaster 2013.08.29. 15:51:52

Nem kell előre mentegetőzni, hogy miért vagytok tökéletesen alkalmatlanok a kormányzásra, mert ezt tudtuk eddig is, már bizonyítottátok eleget.

Mérges 1234 2013.08.29. 15:55:10

@burt lancaster:

CSak azt nem tudom az egyik gyökér alkalmatlansága, hogyan teszi alkalmassá a másik gyökeret....... ????

tobeor 2013.08.29. 15:57:31

@ursus artos: Miért, van valahol még egy lenyúlható 3000 milliárdos manyup vagyon?

willdattaa 2013.08.29. 16:00:36

A komcsik által behülyítettek nem tudják hogy a 3000 milliárdos manyup vagyon létrejöttének következménye több mint 3000 milliárd többlet államadóság, mert a kötelező magánnyugdíjpénztárba átirányított nyugdíjjárulék rész hiányzott a nyugdíjkasszából, amit a komcsik többlet államadósságból pótoltak.

tobeor 2013.08.29. 16:00:44

A poszt még finoman is fogalmazott. A jogbiztonság-ellenes háborújával olyan bizalmi válságot idézett elő a maffiakormány, ami még évekig visszahúzza a gazdaságot.

Matolcsy jegybankelnök az ország ellen fog dolgozni, ahogy Járai is tette annak idején.

A működőtőke beáramlás mélyponton, ez is évekre előre meghatározza a növekedést, illetve annak hiányát.

És tényleg mindenhol fideszes téglák ülnek, akik obstruálni fogják az országot ahogy tudják, ha nem a gazdájuk nyer. Egy részüket ki lehet dobni, de azért nem könnyű.

Baldrick68 2013.08.29. 16:02:55

@konrada:
Nyugi.
Minden gazdasági elemző azt mondja, hogy ha sikerült a deviza hiteleket kivezetni, akkor a következő lépés az lesz, hogy elkezdik inflálni a forintot.
Akkor majd a 307 forintos euró a tündérmesék homályába vesző legenda lesz mint a 3.60 as kenyér.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.29. 16:03:06

@konrada:

A legjobb a tudatlanságban, hogy nem is tudunk róla. EgyeNlőre ennyi...

Pop40 2013.08.29. 16:04:36

@Balt:

"Attól, hogy semmi esélye bejutni, mint ezt a "leendő koalíciós partner" (lol) is látja.."

Ó, persze, hogyne. :)
Ebben a jelenlegi bandában egy (1) személy van, akit a bizonytalanok is támogatnak, és az Bajnaiék. Még véletlenül sem Vitya, de Mházy sem.

index.hu/belfold/2013/04/17/median_bajnai_kormanya_jobb_orbanenal/

„A pártot választani nem tudó népesség körében az arány 33:13 a Bajnai-kormánya javára. A szavazók mintegy nyolcadát, egymilliót tesz ki azok száma, akik készülnek a voksolásra, de nincs pártpreferenciájuk. Körükben is Bajnai Gordon vezet, 34:25 arányban.”

"Szocialista forrásunk arra hívta fel a figyelmet, ők egyébként semennyire sem hisznek abban"

A szocialisták hitvilága nem hinném, hogy Bajnainak túl sok szavazóját befolyásolja. :PPP
Engem pl tuti nem fog.

"ha a választási győzelem érdekében nem tudnak szövetséget kötni velük, akkor nem marad más lehetőségük, mint hogy a szavazóikat próbálják majd megszerezni. "

Bajnaiék biztos a gatyájukba csináltak ettől. :DDDDDDDDDDDDDDD

A szocik, akik az elmúlt 3 év alatt, a világ legbénább és legkorruptabb kormánya ellen egy nyomorék százalékot sem voltak képesek erősödni, majd most nekiállnak, és megszerzik Bajnaiék szavazóbázisát. :DDD Persze, persze. :))
Azét a Bajnaiét, aki 10 hónap alatt a semmiből hozta létre a maga (még a kv-kutatók torzítása mellett is) 8-10%-os pártját. Esélyes a dolog, ja. :))

Ráadásul ez a cirkusz motiválni is fogja az ellenzéki szavazókat, hogy mindenki menjen és szavazzon le a saját jelöltjére, ezáltal összességében a kormányváltó voksok IS többen lesznek, mint enélkül.

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.08.29. 16:04:49

@Melchi Zadok: Az '50-es évekből nézik a világot. Akkor csak fekete-fehér volt a tévé...

Baldrick68 2013.08.29. 16:08:16

@Peetee:

Mielőtt tapsikolna mindenki, hogy hú de mókás dolog ez, a saját kardjába fog dőlni....
Had emlékeztessek mindenkit arra, hogy 2010 -ben még az ellenzéki politikusok közül is sokan örültek a fidesz 2/3 nak.
Azzal érveltek, hogy megkapott a fidesz minden hatalmat, mindent véghez tud vinni amit csak akar és ha valamit elront azt nem tudja kire fogni, hiszem minden hatalom az övék így a felelősség is.

Ezzel szemben pedig azt látjuk és az itteni agyhalottak alá is támasztják:
A fidesz soha semmiben nem flelelős, minden a legnagyobb rendben. Mindenért baloldal, Gyurcsány, Bajnai, IMF, Európa, Diákok, Rendőrök, Tűzoltók, Pedagógusok, Rokkantak, Cigányok, Zsidók a felelősek.

onmagam 2013.08.29. 16:11:34

"- Mindehhez lesz egy demagóg, hazug ellenzék,"

Ez az egyetlen aminek valami értelme is van.
A többiből mind az következik, hogy el kell őket küldeni a sunyiba de azonnal.
A jogállamisággal meg nem kell, nem lehet foglalkozni. Egy diktatúra törvényeiből indulva nem lehet végig a jog mentén haladva eljutni egy demokráciába.

tisztapista 2013.08.29. 16:12:02

Nagyon nagy baj van - tehetetlen az ellenzék
Nagyon nagy baj van - de ezt ők leplezik
Nagyon nagy baj van - még egy díszőrséget sem tudnának leváltani
Nagyon nagy baj van - ezért mutogatni kell a Fideszre
Nagyon nagy baj van - elmúltháromév, ó, jaj
Nagyon nagy baj van ha még bárki hisz ezeknek a magukat lejárató MSZP-s, E14-es, DK-s ballib komcsiknak.

Pop40 2013.08.29. 16:12:38

@Baldrick68:

Ennek azért feltétele az az agyhalott szavazótábor is, aki mindezt beveszi.

Szerinted pl ez a bácsika nem venne be bármit, amit Vitya elé tol?

fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1239054_10151794824988467_831179063_n.jpg

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.08.29. 16:13:28

@willdattaa: A számolni tudók meg tudják, hogy az így átvett nem kamatozó, felosztó-kirovó nyugdíjrendszer még drágább lesz, mint a MANYUP rendszer, ahogy nyugdíjba megy a Ratkó-generáció.

De majd biztos fizetik a nyugdíjakat nemzeti öntudatból, meg kokiból és sallerból. Mert pénz rá nem lesz.

inebhedj - szerintem 2013.08.29. 16:13:39

Az legsúlyosabb probléma az, hogy kormányváltás esetén a jelenlegi demagóg, hazug ellenzék, a maga jól mozgósítható bázisával kerülne kormányra (illetve ha lenne is más, nem látszik), és ennek kellene megküzdenie a jelenlegi kormányból kialakuló demagóg, hazug ellenzékkel, és a maga jól mozgósítható bázisával.

Titánok harca.

Egészen egyszerűen nincs értelme változtatni, mert nincs kire, így viszont az egész kormányváltás egyetlen hozadéka a marketing költségek megugrása az átállási időszakban. Az emberek legalább ezen akarnak spórolni, ha máson nem is.
Bajnai, Gyurcsány, Mesterházy, Orbán, Schiffer, Vóna (ez nagyon hosszú felsorolás lehetne) minden más szempontból egyenértékű vadász, tökmindegy, melyikük a kormány, melyikük az ellenzék, és a hatalmukat épp ez a kormány<->ellenzék váltójáték biztosítja (a hozzátartozó műhisztivel együtt), épp ez az, ami miatt nincsenek tömegek az utcán, nincsenek sztrájkok, akciók, nincs alternatíva, nincs jobboldal (és fenntartásra érdemes bal sem).

Baszki, nincs már mit ellopni... 2013.08.29. 16:13:46

@Baldrick68:

"deviza hiteleket"

A devizahitel csak Magyarországon ördögtől való. Bár szerintem ez azért van, mert semmilyen felvilágosítást nem kaptak a hitelezőktől és/vagy az államtól.

Ausztriában is van ám devizahitel az euró ellenére, japán-jenes, usa-dolláros, svejci-frankos.

Ausztriában is ugyanazokkal a feltételekkel müködik minden, mint otthon. Ennek ellenére Ausztriában nincs intézményesített bank-baszogatás/populizmus ésatöbbi, hogy választást nyerjenek vele. Meg egy kis polgárháború félét...

Balt 2013.08.29. 16:14:57

@Pop40: Ütemes csökkenő tendenciát mutatnak az E14 oszlopai, de fő az optimizmus:

docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoLnDrKA6fV8dEJvUFRBLUZ3cThkcjlMYS05eDcyemc#gid=0

Mekkorát fogok röhögni, ha közel 10%-nyi szavazatot visz a semmibe Bajnai! :)))

Elijah_Baley 2013.08.29. 16:15:02

" Egy új kormánynak azonnal kellene valamit kezdenie az ország legsúlyosabb gondjaival, a munkanélküliséggel, a szegénységben élőkkel, és a közbiztonsággal. "
nemtom miért lett ez hirtelen kérdés, ha az utóbbi negyed évszázad alatt ezügyben csak romlott a helyzet, pártállástól függetlenül.
a többi szempontot eccerű, nem involvált álampolgárként, hogy úgy mondjam, leszarom, és vagyunk vele így, kb tízmillióan :)

blah 2013.08.29. 16:15:47

én mint baloldali érzelmű ember azt mondom, hogy kurvára nem látok semmi jót abban sem ha a jelenlegi ellenzék nyerné a választásokat, az meg pláne nem lenne jó ha abszolút többséget szereznének

gombosg 2013.08.29. 16:17:50

Minek BESZÉLNI arról, hogy mi lenne, ha a Fletó/Bajnai/Mesterházy trió bármelyike venné át az országot? Nem mindegy, mit vennének át?

Ők már leszerepeltek.
Ugyanaz jutna: populizmus, demagógia, hitelfelvétel. Rájuk nem fogok szavazni.

tcom 2013.08.29. 16:19:10

Józan ember úgy gondolná a felgyülemlett problémák aggasztják a Kedves Vezetőt.
De a tények azt mutatják, hogy nem. Orbán legfontosabb dolga a nép hülyítése, a rezsietetés és stadion építés, minden póré fideszes faluba.

Ha kicsit is lelkiismeret furdalása lenne, nem osztogatna 50-60 milliárdot stadionokra miközben az egészségügy, az oktatás, az egyetemek, Pető-intézet ...munkanélküliek szenvednek.

Orbán felbátorodott. Valószínűleg halálra röhögi magát, amikor arra gondol, hogy 2000 Ft rezsicsökkentéssel megvette az összes nyugdíjast, meg egyszerű embert. Így a nép elnézi, ha ő akár a kertje végébe épít egy egyszerű 12 milliárdos stadiont, annak a 200 nézőnek. Abból is seggnyalásra 198 érkezik, a maradék kettő meg felcsút bolondja.

Sajnos csak egy számít, akár milyen is az a szemétdomb, de akkor is a nagy fehér kakas kapirgáljon a tetején.

Frank99 2013.08.29. 16:20:41

majd megnézem, amikor megjönnek a svéd mintára a Likőr Store-ok, és meglesz az alkohol államosítása, mit szól a nép.

sajnos felsőbb szinteken már téma, és meg is fogják csinálni.....

egyes helyeken mérik fel ki mit-is árul, vendéglátóegységekben....

willdattaa 2013.08.29. 16:21:30

@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):

A számolni tudók azt is tudják hogy a kötelező manyup miatt felvett többlet államadósság is kamatozik csak nem nekünk.

Frank99 2013.08.29. 16:21:44

@tcom:

még ha fehér lenne az a kakas,sajnos fekete....

Bambano 2013.08.29. 16:22:54

@Conchobar: úgy érted, hogy te csak egy dologról tudsz, vagy egyre emlékszel. egyáltalán nem egy dolog történt, kár, hogy ezt nem divat észrevenni.

Például 2013. július 1-től lett egy (egyébként semmire sem jó, de legalább drágán kiépíthető) nagy állami tűzfal.

Elijah_Baley 2013.08.29. 16:23:50

@Frank99: semmit, akkurátusan járogat az állami szeszeldébe oszt jónapot...

tcom 2013.08.29. 16:24:29

@Inkább_a_Lázár_maradt_volna_ott:

Ausztria nem élt át 40+20 év Kádár kort. A felnőtt népesség így szocializálódott: A zállam dolga munkahelyet adni, ha nincs ingyé ellátni a zelvtársait. A zállam, a mindenkori Kedves Vezetőnek kell megenmondani mit is csináljon a nép, a reggeli felkeléstől a lefekvésig. Fontos még, hogy ne beszéljünk nyelveket, és legyünk pálinka-nemzet. Hiszen az olyan férfias.

Pop40 2013.08.29. 16:25:00

@Balt:

Tudom, a fideszé meg ütemes növekvő tendenciát. :)))
Pl a trafiklopás után is ugrott 2%-ot a népszerűségük (a KVK-K SZERINT, persze.) :DD

Innentől fogva két dolog lehetséges:
1, Az egész, úgy ahogy van, torz.
2, Ha ez az ország mégis annyira hülye, amennyire a kvk-k mutatják, akkor jobb is, ha Bajnaiék nem kerülnek kormányra. Tegye csak tönkre az országot meg a féleszű híveit Vitya. :)

ati27 2013.08.29. 16:26:53

@Baldrick68:
1. Talán azèrt mer mèg nem "ég" a ház... Köll még pàr év mire a méh most is "hívő" fideszesek egy része is gondolkodóba esik, hogy még mindig az "elmúlt 8 év" lemezt hallja. Persze lesz jópàr aki képes akàrhànyszor benyalni.
2. Nézd meg a szocikat! Mi lett velük? mentek a levesbe. Mi van most velük? Lett egy Mesterhàzy, de mögötte még mindig a megujulni képtelen gàrda àll! Làsd a szàrszói "panoptikumot" Én volt fideszesként támogatni tudnàm Bajnait. De csak akkor, ha nem fekszol össze a szocikkal! Baknai mit veszthet? öszintén?

Frank99 2013.08.29. 16:27:13

@G. A. úr NERben:

aha, és tönkretesz azonnal néhány tízezer kereskedőt...

dolgozóstúl, adóstul, haveroknak, mint a traffikban.

de addig nem merik megcsinálni, amíg el nem dől, hogy maradnak-e jövőre.

utána meglépik.

tcom 2013.08.29. 16:27:32

@Frank99:

Persze, csak vicceltem... direkt. =;-)

Evvel kapcsolatos talányom, hogy a mélyen idegen ellenes, cigány ellenes nép képes imádni egy cigány politikust.

Persze tudjuk, hogy némi ész + populizmus + kiváló szónoki képesség megfűszerezve egy kis az elmebajt súroló hatalomvággyal, csodákra képes. Lásd Hitler.

Pop40 2013.08.29. 16:28:25

@gombosg:

Isten ments, nem is kell. Te csak szavazz nyugodtan Vityára.

Ő garantáltan mentes minden populizmustól, demagógiától, meg hitelfelvételtől. :DD Pont neked való. :D

tcom 2013.08.29. 16:29:01

@Pop40:

Ami számít a rezsicsökkentés. A magya,r főleg vidéken az anyját is eladná némi nyugdíjemelésért és 2000 Ft rezsicsökkentésért.

Frank99 2013.08.29. 16:29:50

@tcom:

igen az valahogy ugyan olyan veszélyes, mint annál az embernél, ahol a butaság végtelen akaraterővel párosul....

Frank99 2013.08.29. 16:30:55

@tcom:

de a sok agyatlan azt nem veszi észre, hogy a bolti árak 1 év alatt hogy elszálltak, 1 l tej, 50 Ft-al, a húsok 400-500 Ft-al, és sorolhatnám....

de aki hülye, az is marad....

tcom 2013.08.29. 16:33:39

@Pop40:

Nincs igazad! Lázár János is fejéhez tartott fegyverrel kellett, hogy eladósítsa a városát. =;-)

Különben nem lenne minden fideszes város teljesen eladósodva. A "rohadt" Gyurcsányra hallgattak, az volt a hibás. Mert ugye államtitkári ész sem fogja fel az árfolyam kockázatot, nem hogy egy polgármesteri.

A hülye magyar kimaradt 40 évet az iskolából (kapitalizmus), és nem tanulta meg a nyugaton a kis iskolások által is tudott alapvető szabályokat.

Éljen Kádár és az összes többi követője!!!

Brix 2013.08.29. 16:33:47

Új politikai középerőre lenne szüksége az országnak, de jelenlegi választási törvény még csírájában elfojt minden új kezdeményezést. Ha pl az Együtt/PM nem szerzi meg a listás szavaztok 10%-át, hanem mondjuk 9%-ot kap ,akkor elveszhet félmillió ember szavazata, ami rendkívül veszélyes a politikai rendszer legitimitása szempontjából.
Teljes összefogásra lenne szükség Orbánékkal szemben, mivel a Orbánék 3 év alatt egy korporációs fasiszta rendszert építettek ki Magyarországon, olyan rendszert , amelyben minden törvény a fideszt és a hozzá kötődő csoportokat érdekeit szolgálja.
Új Alkotmány is kell az országnak, és rabosítani azokat az embereket, akik felelősek a demokrácia felszámolásáért és a maffia rendszer kialakításáért
2018-ra fog ez valószínű bekövetkezni , addigra éli fel teljesen a hazugságokra épülő rendszer a véső tartalékait. Már az EU 3-ik legszegényebb országa vagyunk, hova lehet még innen lefele süllyedni?

Pop40 2013.08.29. 16:35:32

@ati27:

"Én volt fideszesként támogatni tudnàm Bajnait. De csak akkor, ha nem fekszol össze a szocikkal! "

Ez sajnos jelenleg nem megvalósítható alternatíva, mivel Bajnai egyedül, a szocik nélkül nem tud kormányt alakítani.
A realitás az, hogy a szavazatoddal el tudod érni, hogy Bajnai jobb alkupozícióból tárgyaljon velük. Mert nem mindegy, hogy egy 8 és egy 20%-os párt alkudozik egymással, vagy pedig két 14%-os.

DR. Smit Pal 2013.08.29. 16:36:46

"Mindehhez lesz egy demagóg, hazug ellenzék, a maga jól mozgósítható bázisával."

Most ervelhetnek ezer fele keppen, miert kell maradnia az fidesznek, de roviden inkabb csak annyit mondok, KURVAANYAD ROHADT KOMCSI HAZAARULO !!!

Pop40 2013.08.29. 16:41:16

@tcom:

Én azért ennyire nem becsülném le a vidékieket. Élőben látják, Orbán miket hazudozott nekik földügyben. Élőben látják, ahogy a kisboltosokat és a trafikosokat tönkreteszik, akik mellesleg jó ismerőseik, és már 20 éve ebből élnek. Élőben látják, hogy az új felsőoktatási törvényekkel a gyerekük az életben nem jut be az egyetemre. A munkanélküliség nekik se csökken (közmunkával nem hiszem, h sokan boldogok:D) , az áfa meg nekik is 27%. És akkor még a helyi fideszes kiskirályok szemétkedéseit meg sem említettem.

Az más tészta, hogy nyilván egy vonzó ellenzéki alternatíva is kell, mert az egy dolog, hogy a fideszre nem, de akkor kire igen. Az a marakodás, ami eddig ellenzéki oldalon folyt, nem hiszem, hogy túl vonzó számukra.

Elijah_Baley 2013.08.29. 16:41:21

@Frank99: ja, ez lehet igaz, de a többség(én is) csak fogyasztói oldalról nézi a dolgot.
meg az alakohol mégse dohányáru, azt nem lehet ilyen könnyen összefogni, van kis alkoholtartalmú ital, van bor, saját főzésű, vannak speciális szórakozóhelyek akik saját csatornákon szerzik be az alkoholt mert ez a profiljuk, azért ez nem ugyanaz, mint a húszféle cigi három gyártótól sztori...

Elijah_Baley 2013.08.29. 16:42:22

@DR. Smit Pal: ez a mondat is valami bulgár szakdogából van?
:)

gombosg 2013.08.29. 16:45:10

@Pop40: Faszt szavazok én a Vityára.

@Frank99: Ezt nagyjából azóta hangoztatják az emberek, hogy boltok vannak, és inflációnak hívják.

@Brix: Te hiszel ezeknek az exkomcsiknak? Ők nem ugyanazt a maffiarendszert építették ki maguknak?

Tegye már fel a kezét az itt ülők közül, aki komolyan vágyik a Bajnai/Mesterházy/Fletó mesterhármas újabb kormányzására.

Pop40 2013.08.29. 16:45:39

@tcom:

Persze, ez benne van.
És ugye állami szinten sem veszünk fel hitelt, mert az állampapírjainkat a kedves befektetők mindössze Vitya két szép szeméért veszik ám meg. ;))

Kamatot csak a csúnya gonosz ájemef kért, a mostani kedves befektetők szívjóságból vesznek magyar papírokat, nem ám a kamatért. :PP

Pop40 2013.08.29. 16:48:05

@gombosg:

"Faszt szavazok én a Vityára."

Akkor peched van. A pártod nem lesz kormánytényező, mert a maradéknak max bejutni van esélye, kormányra kerülni nem.

"Tegye már fel a kezét az itt ülők közül, aki komolyan vágyik a Bajnai/Mesterházy/Fletó mesterhármas újabb kormányzására."

A mesterhármas első tagjával kapcsolatban feltettem a kezem, olyannyira, hogy le is szavazok rá jövőre.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2013.08.29. 16:48:46

@tcom: Amit nem értesz meg:
Ekkora adóprés mellett igen, az állam dolga. Ez a baloldali kormányzás.
Az osztrák adóterhek mellet nem dolga, ott piacgazdaság működik.

Brix 2013.08.29. 16:53:15

@gombosg: "Te hiszel ezeknek az exkomcsiknak? Ők nem ugyanazt a maffiarendszert építették ki maguknak?" Bajnai csak egy arc az Együtt/PM-ben, mögötte egy rengeteg olyan ember van , aki semmilyen politikai szerepet nem vállalt.
Lehetne 3 párti parlament: Együtt/PM, LMP , Jobbik
ők legalább még nem diszkreditálódott pártok
Az MSZP és Fidesz aljas tolvaj banda, csak annyi a különbség hogy az MSZP titkolta , a Fidesz már nyiltan lop.
Alkotmányos garanciák és civil kontroll kellene az állami és Eu pénzek felhasználásában
Az mégis csak FELHÁBORÍTÓ , hogy 10 milliárdokért stadionokat építenek- KÖZPÉNZBŐL- a fideszes vállalkozók , közben meg 40 ezer gyerek éhezik és nincs gyógyszer a kórházakban!

Conchobar 2013.08.29. 16:54:06

@Pop40: "Én azért ennyire nem becsülném le a vidékieket. Élőben látják, Orbán miket hazudozott nekik földügyben. Élőben látják, ahogy a kisboltosokat és a trafikosokat tönkreteszik" - A fővárosiaknak se ártana ám tisztán látni. A földtender igazából csak keveseket érintett, mint ahogy a tafikmutyi is (mármint a mutyi része, mert a cigihez jutás szűkítése már más lapra tartozik). Ami meg a kisboltok visszaszorulását illeti, az nem Orbán nevéhez kötődik

Pop40 2013.08.29. 16:59:35

@Conchobar:

Igen, meg az egyetemre kerülés, az Áfa, stb is csak keveseket érintett.
Tulképp a vidék éppen aranykorát éri mostanság, Orbán alatt, nem? ;)

"Ami meg a kisboltok visszaszorulását illeti, az nem Orbán nevéhez kötődik"

Maga a jelenség nem, de Vitya jó alaposan felgyorsította.

Hírlaposoknál már megjelent a hatása, a boltosoknál nem tart sokáig.

index.hu/kultur/media/2013/08/10/betett_az_ujsagosoknak_a_trafiktorveny/

Az a kisbolt, ahonnan kiesik a bagós vevőréteg, aki ott vette meg a tejet-kenyeret-felvágottat stb is, nem húzza sokáig.

gombosg 2013.08.29. 16:59:40

@Pop40: @Brix:
Ha jól látom, itt a legtöbb ember Bajnai rajongó...

"Lehetne 3 párti parlament: Együtt/PM, LMP , Jobbik
ők legalább még nem diszkreditálódott pártok."
A Jobbik diszkreditálódott, elég megnyilvánulásuk volt már...

Pop40 2013.08.29. 17:00:39

@Pop40:

aranykorát éri helyett éli

s 2013.08.29. 17:03:40

@Mikóka Kálmán: "a bal-lib patkány" az a rohadt buzi kurva folydogálós picsájú tripperes anyád.

Pop40 2013.08.29. 17:05:26

@Brix:

"Az MSZP és Fidesz aljas tolvaj banda, csak annyi a különbség hogy az MSZP titkolta , a Fidesz már nyiltan lop."

Nem csak ennyi a különbség.
A szocik alatt ha valaki lebukott pár millával, az ment a sittre.
Vitya alatt a fideszes lophat akár milliárdokat is, akkor sem lesz baja, a hangfelvétellel bizonyítottan korrupt szekszárdi polgármester éli azóta is világát, a jobbikos polgit a támogatások elvonásával fenyegető fideszes szintúgy. A Simicska-Nyerges maffiát meg már ne is említsük.

Épül-szépül Orbanisztán, szaporodnak és sokasodnak benne az egyre pofátlanabb férgek.

onmagam 2013.08.29. 17:06:08

@Conchobar:
"A földtender igazából csak keveseket érintett, mint ahogy a tafikmutyi is "

Az a legnagyobb baj, hogy így állunk hozzá!
Ha hagyjuk, hogy ebben az országban csak úgy elvegyék bárkitől is a megélhetést,
akkor ne csodálkozzunk ha egyszer mi is így járunk!
Az, hogy ezt csak így megtehetik az nagyon is érint mindenkit!

Tudod,
"most, hogy engem visznek el, már nincs aki tiltakozzon"

s 2013.08.29. 17:07:09

@willdattaa: Igen? Most mennyi? Mert az, hogy az IMF-nek visszafizettük ne tévesszen meg. Nagyságrendileg ugyanennyit vettünk fel a piacról. Tehát NEM FIZETTÜK VISSZA, HANEM EGY MÁSIKKAL HELYETTESÍTETTÜK, MIKÖZBEN LEÁLLT A A GAZDASÁG.

Pszt! 2013.08.29. 17:07:12

Orbánt csak úgy szabad eltávolítani, mint Ceausescut! ;-)

Pop40 2013.08.29. 17:08:06

@gombosg:

"Ha jól látom, itt a legtöbb ember Bajnai rajongó.."

Rajongója nem vagyok egyik formációnak sem.
Bajnai-Oszkó értik a dolgukat, ezért rájuk szavazok.
Amennyiben tizedannyira is úgy fognak bénázni vagy lopni, mint a fidesz, azonnal faképnél hagyom őket. (Bár ezt velük kapcsolatban kötve hiszem.)

VOGAben 2013.08.29. 17:09:15

Nyernek ezek "csak" Pest Megye és B.P. választóival is. A vidék nagyon is érzi, hogy mennyit számít nekik. Semmit, nullát, molyfingnyit sem. Ahogyan távolodunk a vízfejtől egyre kristálytisztábban látható, hogy bizony a vidéki polgárok eddig példátlanul magukra lettek hagyva. A kirakat(operett)beruházásokon kívül pusztul romlik döglődik minden. A bérek szánalmasak, a fogyasztás a kereslet még mindig csökken. A stagnálás is istenes volna de a több százezer elvándorló aktívkorú már nem itthon vásárol be. Miről beszélünk??? Az egész komplett politikus garnitúra nem képvisel saját magán kívül semmit és senkit. Porhintés, hülyítés és hazugság... 23éve!!!

onmagam 2013.08.29. 17:09:55

@Pop40:
"A szocik alatt ha valaki lebukott pár millával, az ment a sittre."
Hát azért sajnos nem.
Inkább úgy mondjuk, hogy aki már nagyon kínos volt a pártnak (Zuschlag, Hunvald,
Hagyó) annak elengedték a kezét. Részben persze benne volt ebben az egyre inkáb
bb fideszhez húzó bíróság is.
Ellenben a fideszben már a látszattal sem törődnek.
Ahogy Brix irta.

s 2013.08.29. 17:10:10

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Kurvára nem érdekel. A módszerei cigányok, de még a gesztusai is. Egy kibaszott bunkó.

JohnHenry 2013.08.29. 17:10:31

inkább azt a kérdést kell feltenni, hogy van-e értelme hatalomba szavazni olyan baloldali "összefogást", amelyik már most a koncon marakodik.

s 2013.08.29. 17:11:06

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.: Ha kétszer mondod, akkor sem lesz igazad.

Brix 2013.08.29. 17:16:03

Attól lehet tartani , hogy az impotens ellenzék nem tudja leváltani Orbánt és a kormányváltást akaró közakarat nem fog érvényesülni. Ebben persze a választási törvénynek is nagy szerepe lesz, és annak ,hogy a társadalmi elit, beleértve a helyi közvélemény formálókat mind a fideszt támogatja. A közmédia naponta harsogja a hazugságokat: " Magyarország jobban teljesít " és a hasonló elmebeteg szlogeneket
Ide polgárháború kell , nem választás, amelyben a plebs elzavarja a nemzeti köntösbe burkolózó , tolvaj , korrupt fidesz-közeli társadalmi elitet!

Pop40 2013.08.29. 17:22:54

@onmagam:

"Inkább úgy mondjuk, hogy aki már nagyon kínos volt a pártnak (Zuschlag, Hunvald,
Hagyó) annak elengedték a kezét."

És nagyon kínossá meg az vált, aki nyíltan lopott.
Innentől kezdve ugyanazt mondtuk, csak te két lépcsőben.

A szociknak is bőven megvoltak a maguk mutyijai, de aki lebukott, azt nem bújtatták tovább.
A mostaniakkal ellentétben.

♔bаtyu♔ 2013.08.29. 17:27:43

A libás, vagy a bankfiú emberei mennek a következő IMF hitelért?

Pop40 2013.08.29. 17:29:48

@♔bаtyu♔:

Ezt nem tudni, legutóbb a csuti tolvaj ment. :)

♔bаtyu♔ 2013.08.29. 17:29:57

@Pop40: Annyira ne örülj, nálunk nem csak a kisbolt maradt meg, de még a volt trafik is.

A Nemzeti Dohánybolt pedig kinyitott egy Gyurcsány korszakban bezárt kisközért helyén.

Ez +2 munkahely.

s 2013.08.29. 17:31:32

@Brix: Renben Főnök. Akkor osszad ki a fegyvereket.

ROBERTO 2013.08.29. 17:34:50

Ajjajj, nagy a baj!

A vitázó felek megfeledkeztek csodatévő Széles Gábor Orbánújrakétharmados csodájáról!

Hamarost fellebbenti a fátylat róla, és bejelenti magát az "Új Kort"!
Ettentől fogva az ellenzék megy a lecsóba és eljőve az tejjel-mézzel folyó Kánaán....

:-) már nagyon várom :-)

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.29. 17:37:20

@s: No-no,ezt tanítják a zsinagógában te fos féreg:D

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.08.29. 17:38:05

@Brix: "Ide polgárháború kell , nem választás, amelyben a plebs elzavarja a nemzeti köntösbe burkolózó , tolvaj , korrupt fidesz-közeli társadalmi elitet! "
Ajvé! Nem lesz abból megint baj?

ROBERTO 2013.08.29. 17:45:30

@Pop40: Gondolom ezentúl a tejet-kenyeret-felvágottat stb... majd a nemzeti mutyiboltban veszik meg....

Hát tudod, a kisboltoknak a legtöbbet a multik ártottak, hogy az alapvető élelmiszereket nyomott áron (és sokkal silányabb minőségben) adták (adják ma is), és ezért az emberek hajlandóak több pénzt kiadni, nem is veszik észre a többlet költséget ahhoz képest, mintha nem a multinál vásárolnának, mivel az útiköltség valahogy mindig lemarad a bevásárló lista kiadási oldaláról, és megfeledkeznek arról is, hogy sok felesleges hulladékot is megvesznek a "nagybevásárlás" (és a sok apró bevásárlás) során, amire amúgy nem adtak volna ki pénzt, mert olyan szemetet a kisbolt nem tartott (nem fért be a boltba)...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.29. 17:45:34

Libsibolsik!

Én úgy emlékszem, hogy ezt a forgatókönyvet már valamelyik blog itt az indexen már megszellőztette.

Ez arról szól, hogy a liberálbolsevisták elkezdték felkészíteni szavazóikat az újabb pofára esésre, hogy legalább valami írmag megmaradjon ezekből a liberálbolsevista képződményekből 2014 után is.

1055 2013.08.29. 17:54:23

@Kara kán: Sőt még jól el is fogják csalni a zorbánék a választást , ha meg mégsem sikerül akkor majd jól
összeállnak a fasisztákokkal aztán együtt indíccsák a vagonokat a keletiből.
Segíts Európa!!!!!!

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.29. 18:03:18

@1055:
Te, lehet, hogy buta vagy, de segítek:
Nézd meg a Wikipédián azt a szócikket, hogy ”Kékcédulás választások”.
Meg fog lepődni, azt is a komenisták (bolsevisták) csalták el, csak akkor még nem merték kitenni a nevük elé a liberál jelzőt. :-)

béla a görög (törölt) 2013.08.29. 18:08:57

Kis lépések.
El kell ütni Orbánt, aztán el kell ütni egy erős emberét aztán a többi érteni fog belőle.
Mindenki értse úgy ahogy akarja.

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 18:16:32

Tudjátok,jó lenne már egy olyan magyarországban élni,ahol csak két oldal van! Mi a választók....mindannyian ..és az aktuális választottak,akiknek kutya kötelessége lenne azzal foglalkozni ami a dolguk: jólétet , békét teremteni ebben a kis országban!.....Utópia? Míg annak hisszük addig az is marad....

dr kíváncsivagyok 2013.08.29. 18:17:35

"az Orbán rendszert akkor lehet l leváltani, ha tömegek mutatják meg, hogy az ellenzék mögött állnak,"

Hol , Az utcán ?
Nem a szoclib oldal sajátja az utcán hőzöngés , nem beszélve a " fortélyos félelemről " ,...ami ma Magyarországon igazgat !

MINDEN közvéleménykutatás azt igazolja , hogy a népesség 57 - 86 % - a kormányváltást akar....

dr kíváncsivagyok 2013.08.29. 18:19:44

@Kara kán: "hogy legalább valami írmag megmaradjon ezekből a liberálbolsevista képződményekből "

2002 - ben...és ha jól emlékszem 2006 - ban is erősen el lettetek picsázva !

nem emlékszel ?

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 18:25:35

"Maradjon csak Orbán!"

Így van!
Akkor esetleg lehetséges lesz majd újra emútnyócév-ezni!
LoL!

Weishaupt 2013.08.29. 18:42:00

Azért undorító, amit itt a nagyérdemű, tisztelt "jobboldaliak" (is) előadnak! Milyen kommunizmusról beszéltek? Főleg a tata? A magyarok nagy része azt sem tudja, hogy mi az a jobboldali gazdaságpolitika! Elárulom, az utóbbi húsz évben itt, Magyarországon nem volt jobboldali gazdaságpolitika! Attól egy párt nem lesz jobboldali, hogy állandóan hazára, nemzetre és Istenre hivatkozik! A Fidesz ugyanolyan baloldali, mint az MSZP, meg a több párt, itt csak a balratolódás mértékén lehetne vitatkozni! Hogy tisztába tegyük a dolgokat: a jobboldali gazdaságpolitika ez:

"A kultú­rában a hagyományokat követi, a gazdaság területén az állam minimális szerepvállalását hirdeti. A szabadpiacra, a szabad versenyre és az egyén öngondoskodására épít; elfogadja a nagyobb társadalmi különbségeket."
Forrás: Wikipédia

Mielőtt szó érné a ház elejét: ez a definíció általánosan elfogadott és nem egy liberális ármány kreálmánya. Most jut eszembe, sokan összetévesztik a neoliberális gazdaságpolitikával, pedig nem! Amúgy vicces, hogy amíg az USA-ban a jobboldal az egészségügy államosítása miatt kommunizmusról ajvékolt, addig itt az ember el sem tudná képzelni a világot államosítások és állami gondoskodás/buksisimogatás nélkül. Ennyit arról, hogy ki a kommunista! Kádár gyermekei nem bírnak állam apuci nélkül meglenni!

1055 2013.08.29. 18:44:39

@Kara kán: Szerintem félreértettél , én egyetértek a hsz-eddel.

Conchobar 2013.08.29. 18:45:44

@Pop40: "Igen, meg az egyetemre kerülés, az Áfa, stb is csak keveseket érintett. Tulképp a vidék éppen aranykorát éri mostanság, Orbán alatt, nem? " - Mit bánom én! Ha mindenáron ragaszkodsz a vaksághoz, akkor hidd azt, hogy vidéken már kaszát élesítenek Orbánra

no_successful2 2013.08.29. 18:50:21

Okostojások !

2 éve még arról szóltak a posztjaitok, hogy 2 éven belül úgyis összerogyik minden, aztán előrehozott választások lesznek, mert a zorbánék úgy elcseszik.

Ehhez képest az ország szép lassan kisétált a túlzott deficit eljárás alól,
a gazdaság ha kis mértékben is növekedésnek indult, a kormány folytatta küzdelmét a bajba került deviza hitelesekért, egy esetleges előrehozott választáson, meg éppenséggel valószínű a fidesz győzne.
A posztíróval abban egyetértek, álljon csak félre a baloldal, jobb lesz az mindenkinek.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.29. 18:50:57

@1055:
Akkor jó.
:-)

@dr kíváncsivagyok
Nosztalgiázni lehet...

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 18:53:11

@no_successful2:
"A posztíróval abban egyetértek, álljon csak félre a baloldal, jobb lesz az mindenkinek."

Jaja! Szerintem is!
Maradjon csak egy párt fityesz! Ez a rendszer már számtalanszor bevált!
LoL!

Weishaupt 2013.08.29. 18:53:37

Az már külön öröm az ürömben, hogy akkora az adóterhelés, hogy egy szoci Dániával vetekszik, úgy hogy ott 80% fölött a foglalkoztatottság, itt jó, ha eléri az 57%-ot (paradox módon épp a magas adóterhelés az oka az alacsony foglalkoztatottságnak). Vicces, én tényleg, szívből drukkolok Viktornak, mert már nagyon érik az államcsőd, ui. ez a túladóztatás nem igen járja sokáig. Már a Laffer-görbe túlsó felén lehetünk, annyira kontraproduktív a túladóztatás (en.wikipedia.org/wiki/File:Laffer-Curve.svg). Egy KKV-nak már létkérdés, hogy adót csaljon, ezt érték el az utóbbi húsz évben, mert itt mindenkinek minden jár.

Bónusz kérdés: hogy lehet, hogy a németeknél csak kedvezményt kapnak a nyugdíjasok az utazásra, itt meg ingyenes? Ilyen jól áll a magyar gazdaság? Ja, hogy a legnagyobb választói rétegnek mindig, minden párt és minden esetben fényesre kell, hogy nyalja...

Conchobar 2013.08.29. 18:53:41

@Pop40: "Az a kisbolt, ahonnan kiesik a bagós vevőréteg, aki ott vette meg a tejet-kenyeret-felvágottat stb is, nem húzza sokáig." - Én tudom, hogy ezt sulykolják. De a valóságban nem így működik. Tejet-kenyeret ugyanúgy a kisboltban fogja megvenni (a trafikban nem kap), ha a trafik nem a nagyáruház mellett van

1055 2013.08.29. 19:00:10

@no_successful2: Még azt kifelejtetted hogy Orbán Viktornak már vagy másfél éve a Sándor Palotában kellene ülni mint ke.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 19:00:18

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP:
Bár belegondolva, a mostani rendszer sem különbözik sokban az egypártrendszertől!

Conchobar 2013.08.29. 19:01:14

@onmagam: "Az, hogy ezt csak így megtehetik az nagyon is érint mindenkit!" - Értem én, hogy Orbán leváltásának ötletét egy önkéntes aktivistának ijesztgetéssel, meg szolidaritásra biztatással is alá kell támasztania. Te meg azt értsd meg, hogy a Fidesz-szapulásnál jóval többre van szükség (a leváltásához)

xvxvxv 2013.08.29. 19:02:16

@Pop40: hát ja... azért hol a kúrvaanyjában van európában olyan, hogy egy fideszköcsög egy pályázattal vmi 15 milliárdot szakít? nettó.

Kögép Lali, amikor dübörgött a fideszbolsik tolvajszekere 2010-2011-ben, amikor semmi bőr nem volt a gátlástalan csángózó, ezerévező, tizenötmilliómagyarozó, adjátokvisszaahegyeimetező pofájukon, megnyert békésben két tanya közt egy 30 km-es vasúti mellékvonal-felújítást - 30 milliárdért. sín- és zúzalékkő-csere... a nyilatkozó szakértő szerint max 10 milliárd, esetleg 15, de inkább nem. de hogy 30? na, ezzel egyidőben, átszámolva, a berlin-hamburg vonal TELJES felújítása kevesebbe került.

és ez csak egy üzlet, ahol szakítottak ennyit.

fel tudja fogni vki, mennyi az a 15 milliárd?

Zuschlag Juliska most fog szabadulni. üzent a fészen, vágja a centit, szeptemberben szabadul. kapott vagy 3 évet, mert ellopott 30 milliót.

a nyomorult közalkalmazott fideszzombi meg megy kántálva-könnyezve-porlikmintasziklázva vonulni ezekért a gusztustalan, magyargyalázó, Új Földesurat játszó, a bozgor magyart cselédnek tekintő kivakaródzott lakótelepi férgekért. nem baj. majd Kerecsenkor löknek valamelyik csángó iskolának százezret. a Marcsi, a Borbás Marcsi, meg a Filip visz le nekik használt ruhákat is. lemegy az mtv híradója is. lesz keresztény erkölcsözés is, Balogh pubi felkészül.

no_successful2 2013.08.29. 19:05:44

@Weishaupt:
"A kultú­rában a hagyományokat követi, a gazdaság területén az állam minimális szerepvállalását hirdeti. A szabadpiacra, a szabad versenyre és az egyén öngondoskodására épít; elfogadja a nagyobb társadalmi különbségeket."

Korrekt.
Azt azonban rögtön leszögezném, véleményem szerint a fenti elveket nem lehet maradéktalanul alkalmazni nálunk, több okból.
A fenti elvek alkalmazása kitűnően működik egy nagyobb ipari háttérrel és termelékenységgel valamint bankrendszerrel, piaccal rendelkező országban, mint pl. amerika Reagen idején.
Arról van ugyanis szó, hogy ott, a gazdaság felpörgése, azt jelentette, hogy a pénz és egyéb erőforrások amerikai zsebből amerikai zsebbe vándoroltak, és közben amerikában adóztatták meg. Nem a kajmán szigeteken, nem európában stb. (többnyire persze)
Nálunk (nem csak nálunk, kristálytiszta formájában sehol) sajnálatos módon ez nincs így, már a rendszerváltás óta.
Ezért próbál most a kormány bizonyos stratégiai ágazatokat a privatizáció csapdájából visszaszerezni.
Nézd meg Kínát, qvára nem lehet azt állítani, hogy színtiszta jobboldali gazdaságpolitikát folytat (a társadalom politikáról nem is beszélve) és nézd meg a növekedési mutatóit.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 19:09:15

"A kultú­rában a hagyományokat követi, a gazdaság területén az állam minimális szerepvállalását hirdeti. A szabadpiacra, a szabad versenyre és az egyén öngondoskodására épít; elfogadja a nagyobb társadalmi különbségeket."

Ebből nálunk az utolsó félmondat már meg is valósult! :p

Weishaupt 2013.08.29. 19:11:47

@no_successful2:
"A fenti elvek alkalmazása kitűnően működik egy nagyobb ipari háttérrel és termelékenységgel valamint bankrendszerrel, piaccal rendelkező országban, mint pl. amerika Reagen idején."
Szerintem ez (sem) állja meg a helyét! Ott van ellenpéldának mindjárt Dél-Korea, Szingapúr, Németország. És nem, nem arra gondoltam, hogy a magyar állam "szálljon ki" csutkára mindenhonnan, de azért könyörgöm: a magyar állam redisztribúciója több, mint a GDP 50%-a! Ne játszunk már szocializmust, meg egyenlítősdit! Vannak szegények, gazdagok, meg a középosztály. És tudod mi a legundorítóbb? Az, hogy a Fidesz épp a középosztályt köpte szembe ezzel, ui. a demokráciát, az innovációt, a privát gazdaságot épp a méretes középosztály működtetné sikeresen, de nem a nyugdíjas szavazatok mindent megérnek, tanultak a múlt hibájából! És még az is szívfájdalmam, hogy a jogrendszeren át szinte mindent a németektől másoltunk a rendszerváltozás után, akkor kérdem én: a gazdaságirányítást miért nem sikerült? Ők is viszonylag kis államot tartanak fent... Nem értem én ezt sehogy sem!

Faragott tök 2013.08.29. 19:16:16

„Dögöjjön meg az orbánykormány,
lehetőleg máma még!”

s 2013.08.29. 19:16:57

@Mikóka Kálmán: Nem, ottan arról van szó, hogy hogyan kell anyádat úgy szájba baszni, hogy neki se legyen kurva roszz. Elég jól tanítják, mert például legutóbb sem reklamált, sőt, még repetát is kért.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 19:17:48

Különben, ez nem is rossz ötlet!
Szavazzon mindenki a fityiszre, és csak ők kerüljenek be a parlamentbe! Milyen lol lenne már!

kela-bá 2013.08.29. 19:20:18

Emberek ! Tudják mi a legfontosabb ? A egészség ! Bárki kormányozzon is , az a legfontosabb ! Majd meglátják. További szép estét !

Frank99 2013.08.29. 19:21:06

@no_successful2:
oszt milyen áron te majom?????

majd pár év múlva meglátjuk, de majd akkor is a Ferileszahibás.... meg a libásbajnai...

mert a gyökér ezt el is hiszi...

no_successful2 2013.08.29. 19:21:40

@Weishaupt:

Nyilván, nekem is vannak gondjaim, miért nem tudják azt mondani pl. hogy ok, akinek eddig járt a családtámogatás, annak járjon ezután is, persze az sem akkora mértékben mint eddig, de az ezután születendő gyermekekre, mondjuk 2 felett már ne.
A szlovákok mintáját kéne valahol követnünk, lenne egy kis csetepaté, de hát arra meg fel lehetne készülni.

Frank99 2013.08.29. 19:22:35

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP:

naja

meg aztán jönnek a képek a búzát simogató Vityáról....

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 19:25:45

@Frank99:
Azok már rég megvannak!
Átvitt, vagy nem is annyira átvitt formákban!

Az a jelenlegi, kis, elenyésző ellenzék meg csak a levegőt rontja a parlamentben, és csak asszisztálni tud a fityisznek!
Akkor már legyen háromharmad, az a kétharmad!
Merjünk nagyot álmodni!

Frank99 2013.08.29. 19:29:16

@Weishaupt:

hehe
sőt: a német nyugdíjas is ingyen utazik...

felmutatja a Keszthely-Hévíz között, és voálá!!!!!!!!!

no_successful2 2013.08.29. 19:31:52

@Frank99:
"oszt milyen áron te majom?????"

Hogy a balosok, meg a libsik ki legyenek zárva a kormányzásból ?
Hát bármi áron.
Ugyanis egyre inkább úgy néz ki, az ország legnagyobb baja a rendszerváltás után féktelenül "spontán" privatizáló szocik voltak. Az ország ütőerét vágták el akkor. Azok a szerencsétlen MDF-esek meg csak végignézték. A Horn kormány alatt meg kiteljesedett a folyamat.
Emberek százezrei maradtak akkor munka nélkül.

Frank99 2013.08.29. 19:34:05

@ROBERTO:

hehe

az az energia-bigyó, vagy miislesz?

sohaelnemfogyónyílvessző????????

hamár a dakoták ennyire idenőttek?

_most_ 2013.08.29. 19:34:39

@no_successful2: a privatizáció során elég durván meggazdagodó Széles Gábor nagy Orbán fan, ez azért sokat elmond a fideszről.

Frank99 2013.08.29. 19:35:48

@no_successful2:

egy vicc vagy, troll....

ennyi.

nem a való világban élsz.

menjél le Baranyába, menjél fel Borsodba..
aztán ha körülnéztél, menjél a p.csába.

Frank99 2013.08.29. 19:40:24

@no_successful2:

aha....

az MDF vágatta le a teheneket.. pénzt adtak annak, aki levágatta...

történész, pörögjön a sírjában a tetű, a kintről fizetett legmocskosabb bérenc volt. OTT kellett volna forradalmat csinálni, de akkor (is) összefeküdtek a pártok.

Egy vicc volt. Egyik nap 1 párt, másnap 3,4....

csináltak 3,4 zászlót, ugyanazon emberek....

én láttam....

ugyanazon emberek, ugyanazon gyermekei vannak azóta is hatalmon....

sajnos

Frank99 2013.08.29. 19:43:42

@Frank99:

csak akkor volt a népben még tűz.

Lsd. taxis blokád, elsőkézből emlékszem...

aztán ez lett...

jó ez a népnek? akkor ennyi.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 19:46:11

@Frank99:
"ugyanazon emberek, ugyanazon gyermekei vannak azóta is hatalmon...."

Ez pontosan így van! Önmagukat termelik újra!

Ellenzéki Kerekasztal! LoooooooL
Kijafaszom (ala dajcstomi) kérte fel azokat az embereket bármire is? Titkos, zártajtós tárgylásokra az MSZMP-vel?
Milyen legitimitásuk volt azoknak az embereknek?
Lol!

Frank99 2013.08.29. 19:54:22

@ROBERTO:

te, tudni valamit erről a csodáról?????
a nép nagyon várja, a soha el nem fogyó energiát....

lehet lassan át kell állnunk fényevésre.....

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 19:55:19

Tényleg csak az a lényeg,hogy abalosok meg a libsik kilegyenek zárva a kormányzásból? Most ki lettek és mi történt? Tényleg szerintetek a többit be lehet vállalni szégyenkezés nélkül? Tényleg van olyan ember köztünk aki erre maradéktalanul büszke? Mondom ezt úgy,hogy egyik oldalhoz sem tartozom!!!!! A józan ész oldalán állok!!

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 19:57:14

@homosapiens:
"A józan ész oldalán állok!!"

Bocs, de ilyen már rég nincs ebben az országban!

Frank99 2013.08.29. 20:06:25

@no_successful2:

mire is?

hogy a cigány m.elnökünknek ki kellene küldeni a TEK-et a rokonokra? Hogyan nézne az ki? Meg aztán a Jobbiknak hozna zászlót....

munkanélkül, bűnözve, segélyekkel,családi pótlékkal, viselkedni nem tudással, soha nem dolgozva szívjuk azok vérét, akik tk. ezért is dolgoznak...

ez Mo....

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 20:10:05

Akkor én egy kövület vagyok. Sajnos tiszta lelkiismerettel egyik mellé sem tudom behúzni az ikszet.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 20:13:39

@homosapiens:
"Sajnos tiszta lelkiismerettel egyik mellé sem tudom behúzni az ikszet."

Mondom! Háromharmadot nekik!
Akkor lesz itt királyság!

Hajdú Peter 2013.08.29. 20:14:45

Maradjon a fidesz a kovetkezo 25-30 evben. Jobbat ugyse talalni, es meg sporolhatnank a valasztasok koltsegeit. A hazaarulo mszp-nek amugy sem volna eselye nyerni.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 20:16:46

@Hajdú Peter:
"Maradjon a fidesz a kovetkezo 25-30 evben. Jobbat ugyse talalni, es meg sporolhatnank a valasztasok koltsegeit. "

Nagyon, nagyon jó meglátás!
Még anyagilag is jobban járnánk!
Sőt, lehet, hogy akkor a jövőben nem is kellene nemzeti konzultáció sem! Ott is meg lehetne fogni a forintokat!

Frank99 2013.08.29. 20:21:26

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP:

hát nem ezt akarja a főnöke??

1párt rencer, (lsd. É-Korea) azt lövetek le, akit akarok..

volt már ilyen nálunk.. de akkor léptyünk kija Zúnióból, mert ott ezt nem nézik el....

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 20:23:13

@Frank99:
"de akkor léptyünk kija Zúnióból, mert ott ezt nem nézik el...."

Ezért mondom a háromharmadot!
Képzeld, mit szólna ehhez Ándzsela?

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 20:26:45

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP: Látod,erről beszélek.Itt egyeseknek minden bejön, csinálhatnak neki..vele bármit,csak az a lényeg,hogy ne a másik oldal tegye vele. Esküszöm,hogy a Föld nevü bolygó az univerzum DILIHÁZA!

Jhonnyq 2013.08.29. 20:26:58

@no_successful2: "Ugyanis egyre inkább úgy néz ki, az ország legnagyobb baja a rendszerváltás után féktelenül "spontán" privatizáló szocik voltak."

Nem vagyok szoci de az milyen duma,hogy egyre inkàbb úgy néz ki?
Ki mondja? Ki szerint? Mi szerint?

A Fidesz ott volt a parlamentben ez idő alatt? Jaaaaa....

birkakhoz 2013.08.29. 20:27:07

@no_successful2: Borzaszto volt elolvasni amit irtal hogy leteznek meg emberek akik igy gondolkoznak! KI A K ANYJA INDULT EL NOVEKEDESESNEK? Kicsoda? Viccelsz ugye? EZ AZ ORSZAG KESZEN VAN TELJESEN AZ HOGY MIT IRNAK MIT MONDANAK MELLEKES MINDENKI ES MINDEN TONKRE VAN MENVE ez lasztik barhova megyek mindenhol pusztulatot latok de azt is latom vannak emberek akik elhiszik a nagy illuzionista kamu hazug dumait! NE IS HARAGUDJON SENKI DE ORBAN MEG NEM DOLGOZOTT RENDES MUNKAHELYEN MI A FESZKES FENETOL ERTENE BARMIHEZ IS UGY ELT MINT EGY KIRALY EGYETEM OTA DE FOLEG 1998 ota eloskodik mint qz osszes tulfizetet haza ellensege a MAGYAR ELVTELEN KAPZSI TOLVAJ MAGYAR POLITIKUS! 300 000 kozmunkassal van feljavitva a statisztika meg 300 000 kulfoldi munkavallaloval fizetesbol megelni nem lehet az eletszinvonal amin az emberek elnek botranyos a versenyszfera folyamatosan epul le 3 eve eleg csak kozvetlen kornyezetben korulneznie barkinek is es meg nem jott el a legalja mindenre van penz amire az 1 szemelyes part 1 szemelye akarja! Mifele part az ilyen koszonom en nem kerek beloluk eleg volt FIDESZ TUDATLAN AMOKFUTASABOL AMIVEL MINDENT TONKRE TETTEK PAPIRON MEG MI VAN AZ EDESMINDEGY ODA AZT IRNAK AMIT AKARNAK! TULZOTT DEFICIT ELJARAST MEGSZUNTETTE AZ ALJAS POPULISTA ORBAN HORDA ! MILYEN ARON ?????
fogalmatlan idiotak gyulekezete ott ahol egy MATOLCSY KALIBERU ELVTELEN KADER VEZETO POZICIOKAT TUD BETOLTENI OTT NAGYON KOMOLY PROBLEMAK VANNAK! Deviza hiteleseknek akkor tettek volna jot ha okor marha intezkedeseikkel szemben kiszamithato gazdasgi modellt raktak volna ossze egy fejlodesi palyaval talan nem lenne az euro folyamatosan 300 kozeleben oriasi terhet rkva a deviza adosokra ! 270 euro 200 korulo svajci frank mar segitseg lenne lett volna de mas a fontos a melldongetes a Fideszes mediakban ide tarozik a kozteve , kozradio , allandoan megy az onfenyezes ejjel nappal aki elhiszi az orszag jobban teljesit hazug propaganda dumat az meg is erdemli!!! FIDESZNEK , VAGYIS ORBANNAK SOHA NEM VOLT NEM IS LESZ GAZDASAGI PROGRAMJA! KI VEZETTE BE A DEVIZA HITELEKET ? Orban- JARAI , ORBAN ELSO URALKODASANAK UTOLSO ELOTTI EVEBEN! MELLESLEG NEM KIRALYSAG AZ ALLAMFORMANK MEGIS VAN AKI KIRALYNAK HISZI MAGAT EZ NEM MAS MINT A GUMICSIZMAS MARADI PARASZT LEGENY ORBAN VITYA AZ ORSZAG ELLENSEGE!

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 20:28:47

@homosapiens:
"Esküszöm,hogy a Föld nevü bolygó az univerzum DILIHÁZA!"

A Vogonok le is rombolták, hogy bekötőutat építsenek a helyén.

Frank99 2013.08.29. 20:29:21

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP:

merkelre gondolsz????

hehe.. az összes cég azonnal települ romániába, megy az Audi, megy a "magyar" hehehe Mercedes....
oszt jó napot.

remélem meglépi.

nekem van tartalékom, és van rokonom is külföldön, ahova azonnal indulok...

a hülye gyökér meg csak köpködi az uniót...

évek óta belőlük -és értük "is"- élünk-.....

a centralizált világban valahova tartozni kell. az unióba lépéssel ezt választottuk, elfogadva a szabályokat. Ha nem tetszenek, ki kell lépni, és vállalni a következményeket... sztem.

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 20:31:55

@Frank99:

"merkelre gondolsz????"

Jaja! :)
Szerinted kizárnának minket? :D
A fiúk nem tudnák kimagyarázni?

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 20:39:17

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP: Nem tudod véletlenül,hogy ki nyerte a pályázatot? Már mint a bekötő útra?:-)

birkakhoz 2013.08.29. 20:40:04

Meg egy undorito dolog 2006 vesztes valasztasok utan ELVTELEN BARMIRE KEPES ORBAN AZT MONDTA KOLTSENEK A FIDESZES POLGARMESTEREK ANNYIT AMENNYIT CSAK LEHET HAGY LASSAK A SZAVAZOK MENNYIRE SZIVUKONVISELIK A VAROS SORSAT A FIDESZESEK ES MAJD HA HATALMORA KERUL KONSZOLIDALNI FOGJA ! ENNEL UNDOTITOBB SZEMET DOLGOT MEGTENNI ELKEPESZTO AZTAN MOST AZ ORSZAGGAL A SZERENCSETLEN EMBEREKKEL FIZETTETIK MEG AKIK NEM IS LAKNAK OTT MERT ez VOLT AZ 1 szemelyes part strategiaja a 2010 valasztasokra a teve szekhazas story is egyertelmuve valt, azt is ORBAN VEZENYELTETTE SZERINTEM nem birta elviselni a vereseget 2002 ben is sztrugott egy teljes szobat ez nem ujdonsag kulonben ! HATALOM NEM VALO AZ ILYEN EMBERNEK DE EGYALTALAN NEM !

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.29. 20:41:19

@homosapiens:
"Nem tudod véletlenül,hogy ki nyerte a pályázatot? Már mint a bekötő útra?:-)"

Azt hiszem, hogy valamilyen vogon cég...
Valami KOZ-GEP, vagy valami hasonló.
De lehet, hogy tévedek!

Egy igaz ember 2013.08.29. 20:42:57

Először is: milyen baloldali összefogás? Mesterházy, Bajnai és Gyurcsány, Kuncze, Fodor nem baloldaliak, ők kapitalisták vagy azok talpnyalói, akiket egy igazi baloldali, bérből-fizetésből élő munkásember nem támogat!
Másrészt: az itt maradt csinovnyikoknak át kell írni a feladatkörét: ha bírják, maradhatnak, ha nem vagy keresztbe tesznek, nos úgy törvényt sértenek és máris felelősségre vonhatók.
Profi, felkészült nyomozóhatóságokra van szükség. Nekem, személy szerint általában katasztrofális a tapasztalatom, ha pl. a rendőrségnek nyomoznia kell mondjuk egy lopási vagy egy garázdasági ügyben és amit a sajtóban olvasok, úgy a bíróság egyes tagjainak a munkája is igencsak hagy maga után kívánni valót.
A munkanélküliség, a nyugdíjhelyzet egyre nagyobb probléma lesz, ez nem csak a jelenlegi kormány hibája, külföldön sem tudnak igazán jó megoldásokat rá.
A korrupciót pedig elsősorban felülről kell felszámolni: egy parlamenti képviselőnek nem lehetnek adótitkai és nem moshatják ki egymást, ha kiderül valami! Bőséges jutattásokat kapnak ahhoz, hogy a korrupt politikusoktól egyszer és mindenkor megszabaduljunk. Ha ezt nem tesszük meg, a nép sem fogja magáévá tenni a korrupció elleni harcot sem a számlaadás, sem a hálapénz, sem egyéb zsebes juttatások terén.

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 20:54:45

@Egy igaz ember: Már bocsánat,de ki az akinek ezt meg kell tenni és ki az aki a nép????

Egy igaz ember 2013.08.29. 20:57:13

@homosapiens: Te, én, a szomszédod, a családod, a munkatársad, az, aki nem a politikából él és nem a pártjának a hű embere.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.29. 21:02:32

Vannak, akik szerint ha ismét Orbán győz, akkor kivezeti az országot a számára kötöttségeket jelentő EU-ból és diktatúrát épít. Mások szerint ez csak liberálbolsevik bérrettegés. Ezek a mások a nyugdíj államosítás előtt is azt mondták, hogy liberálbolsevik bérrettegés.
Aztán ettől kezdve legyen meg mindenkinek a saját véleménye.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.29. 21:06:00

@Hajdú Peter: De azért azt vágod ugye, hogy az mszp sem jobban hazaáruló, mint a fidesz?

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 21:07:47

@Egy igaz ember: Akkor végre ott vagyunk,hogy le a most hatalmon lévúő és a parlamentben ülő pártokkal? Keressünk valami újat...mert ezekkel Te ezt nem fogod elérni!Sajna evvel a néppel sem!

apanna 2013.08.29. 21:10:50

@s: Neked az orvost kéne fizetned, aki meggyógyít. Mert, hogy valami nem kerek a buksidban, az biztos..

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 21:14:05

Uraim! Kellenek nekünk egyeltalán pártok...politikusok?De ha nem lennének nem lenne unalmas egyesek élete?Mi lenne a beszólogatásokkal, anyázásokkal?...Abban viszont egyetérthetünk,hogy a dolgukat nagyon szarul csinálják!

zobod 2013.08.29. 21:21:05

@mutymurutty: persze persze, az mszp is mennyi konfliktust felvállalt a külfölddel a hazai választók érdekében, mi?

apanna 2013.08.29. 21:30:11

@homosapiens: Nem kellenek. Szakértők annál inkább.

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 21:35:22

@apanna: egyet értek! már csak azt kérdezném,hogy honnan és hogy ha vannak ,akkor hol voltak eddig?

homosapiens (törölt) 2013.08.29. 21:40:31

@apanna: lehet,hogy jól fizető állásokban,ahol úgymond kockázat nélkül haza lehet vinni a három millát és még cigánykodni sem kell senkivel?Ezeket,..vagyis Őket mivel lehetne rávenni,hogy ebből a szarból várat építsenek....mindazonáltal egyet értek!

Egy igaz ember 2013.08.29. 21:40:42

@homosapiens: Igen, szép gondolat lenne, de mindketten tudjuk, hogy ez reménytelen. A Fidesznek kiválóan megfelel a szalonellenzéki MSZP és csatolmányai és viszont. A húsz év alatt meglehetősen összeszoktak (1993-2013). Az LMP és a Jobbik némileg belerondít a képbe, egy új párt még jobban azt tenné. Úgyhogy a magam részéről inkább a két új erősítését támogatnám. Az LMP megszabadult az MSZP-barát kollaboránsoktól, a Jobbik meg eleve egy kemény zabszem, hiszen a valódi baloldalinak nevezhető szavazókat ő képviseli.

Béka53 2013.08.29. 22:05:00

@Kara kán: aki akkor kitette volna liberál jelzőt, azt lelőtték volna - ne keverjük már a szezont a fazonnal:) 1948-ban a bolsevikok szerinted liberálisok voltak?

tamas11 2013.08.29. 22:35:53

@Weishaupt:
Használhatatlanok ezek az alapfogalmak!
Itt egyetlen dolog szabályoz, ami mindenek felett hat: a hatalom, illetve, az ahhoz való viszony.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.08.29. 22:49:47

@zobod: Te jól vagy? A választók érdekében vállal konfliktusokat? Te szerencsétlen. A 300 Ft feletti Eurot, vagy a 400 Ft feletti benzinárat köszönjük a mondvacsinált konfliktusoknak? Ez a választók érdeke?

De tudod mit, elnézve a hozzászólásaidat, nem vagy jól. Kezeltesd magad.

agyamputáltak 2013.08.30. 00:03:22

@zobod: :DDDDD ezzel azt akarod mondani, hogy a fidesz a hazai választók érdekében "vállalt" konfliktusokat?

Pop40 2013.08.30. 06:26:00

@mutymurutty: @agyamputáltak:

A kedves elvtársnak teljesen igaza van, ne bántsátok.
A fidesz a hazai választók érdekében vállal konfliktusokat.

Egészen pontosan Simicska Lajos, Nyerges Zsolt, pár ezer trafikos, és egyéb hazai választók érdekében. :))

@xvxvxv:

Ez abszolút így igaz. "fel tudja fogni vki, mennyi az a 15 milliárd?" Nem, az átlag magyarnak gőze nincs, fel sem éri ésszel, mi a különbség egy Nokiás-doboz, meg egy pár száz milliárdos közbeszerzés vagy lenyúlt eus támogatás között.
Ezek az istenbarmai mennek aztán birkamenetelni, meg írogatnak ilyeneket:

fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1239054_10151794824988467_831179063_n.jpg

@Conchobar:

" Tejet-kenyeret ugyanúgy a kisboltban fogja megvenni (a trafikban nem kap), ha a trafik nem a nagyáruház mellett van"

Nem, a trafikban nem kap. Viszont amit eddig egyben lezavart a kisboltban, most elosztja: a cigit megveszi a trafikban, a többit meg a bevásárlóközpontban.
Mert azt ugye te se gondolod komolyan, hogy beiktat még plusz egy utat, hogy útba ejtse a kisboltot?:)
Bár gondolom, ez a trafikmutyi baromi jót tett a kisboltoknak, fene se érti, miért nyavalyognak folyton, hogy lenyúlták a vevőkörüket.

Pop40 2013.08.30. 06:27:43

@1055:

"Még azt kifelejtetted hogy Orbán Viktornak már vagy másfél éve a Sándor Palotában kellene ülni mint ke."

Annyiban igazad van, hogy Orbánnak ülnie kéne, de nem a Sándor-palotában, hanem egy erre szakosodott fegyintézet megfelelő részlegén.
Remélhetőleg jövőre el is kezdi.

Pop40 2013.08.30. 06:29:54

@Conchobar:

"Tulképp a vidék éppen aranykorát éri mostanság, Orbán alatt, nem? " - Mit bánom én!"

Ja, értem, mit bánod te. :) Ez kitűnő érv, a narancsbolsi fejesek is így vannak ezzel. :DDD

"Ha mindenáron ragaszkodsz a vaksághoz, akkor hidd azt, hogy vidéken már kaszát élesítenek Orbánra"

Nem most vitattuk meg, hogy éppen aranykorát éri a vidék Orbán cáratyuska alatt?:D

Pop40 2013.08.30. 06:33:39

@ROBERTO:

Igen, ebben tökéletesen igazad van, csak éppen ennek nincs köze a trafikok által okozott kárhoz. A multik most is ugyanúgy elszívják a kisboltos vevőkörét, csak most az még az egyetlen vevőcsalogató adut is kivették a kisboltos kezéből.
És a multi bevásárlóközponttal kapcsolatban annyit azért a korrektség kedvéért jegyezzünk meg, hogy igen, kárt is okoz, ahogy írod, viszont jóval több embernek ad munkát, mint amennyinek a kisboltok képesek lennének, a diákmunkásoktól kezdve a pénztárosokon át a menedzsmentig.

Pop40 2013.08.30. 06:36:11

@♔bаtyu♔:

"nálunk nem csak a kisbolt maradt meg, de még a volt trafik is.
A Nemzeti Dohánybolt pedig kinyitott egy Gyurcsány korszakban bezárt kisközért helyén. "

Akkor ezek szerint a trafikmutyi nemhogy káros nem volt, hanem egyenesen az ország érdekében történt?:DD

Amúgy mit gondolsz, az ilyen "nálunk..." felütésű történetek mennyire tekinthetőek általánosnak országszerte?

s 2013.08.30. 11:35:49

@apanna: Ez jó. Azért fizessek megamnak orvost, mert te fidesz buzi vagy? Baszod, te teljesen hülye vagy? A tiedet sem fizetem ki, te ökör, inkább gyönyörködöm benne, hogy mennyire kibaszott hülye vagy. Csak bele ne dögölj, mert akkor vége a mókának. Te fasz véglény.
süti beállítások módosítása